Friday, June 26

StiLL AwaKe..


BLom TdOw Ag..... da pukul 6.31...
aku belom tdo ag....


Aku juz nk ckp...
aku tgk cite monalisa..... best cite tuh....
cite nye sal mak andam yg da jatuh cinte kat bakal pengantin laki....

hehehe~

klakar pon ade... dok langgar papan tanda....
smpai tergolek mak andam tu....

asyik langgar je bnd2 ape kat dpn dia....
Aqasha ngan Nasha Aziz berlakon.....

pergghhhh.....

aku memang kate Nasha tu layak jd model..
mmg cun gila...

kalo aku jd laki.....

mmg cair lah tgk dia......

slim....putih....tinggi...
cantik ya amat.....

MasyaAllah....

Aqasha pon hensem...
aku suke laki cmnie....

nampak liberal.....

tapi caring..
plus, prihatin kat awek......
(da stat arh nie nak berangan)

Aku tgk jugak aishah 50 sen...
tp sket2 jer sbb citer tu aku da tgk dlu.... mmg malang..
pandai gila Azean berlakon....

tabik lah!


Ok...
ChiaOooo.....~

4 comments:

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa