Thursday, July 16

sEroNok dPt bErsUkaN ----@

last skali aku bersukan mase aku form 5....
pastuh aku da x bersukan ag....
tu pon aku men basketball ngan hoki je nak try2.....
xde r series sgt maen...
utk sonok2 blaja bnd baru~

skunk aku blaja bola tampar lak...
hehe...
bowling pon aku da blaja....

bile da lame x maen sports...
bile maen smule....
sakit2 badan nih...
ase cm da terbengkok tulang2 aku sume....

pastuh skarang aku da blaja tdow awl.....
paling lmbt pon aku tdo kol 2 lah.....
kol 12 pon kdg2 da ngantok....
on9 pon da jarang~
hehehe~

aku ade buat satu blog baru...
utk biro aku kat kolej......
i_light
biro penerangan da informasi...
nk tao...
lawat ler....
http://www.ilitektc.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa