Friday, August 21

Di KesemPaTan Nie....

haiihh....
sejak akhir2 ni byk bnd yg x kena....
aku pon x paham......
ngan test yg berlambak agi......adoyaaaiiiii~
tp untung gak r test2 yg before ni aku ade stdy jugak.....
kalau mcm sem lepas....
sok nak test mlm tu nye baru aku nk pahamkan sume.....
mmg gila lah.....

sejak akhir2 ni jugak.....
ramai kawan2 aku clash....
bermula sem ni la...
tapi ramai jugak yg baru berkapel.....
so...takziah pade yg da putus dan taniah pade yg baru stat kapel....

sempena bulan pose ni......
aku nk mintak maaf byk2 pade semua org.....
kalau aku de sakitkan ati korg....
x layan...wat salah....ckp kasar.....
aku cube utk jadi lebih baik sem ni.....
dan dlm usaha....
jadi...
sokonglah aku!

tapi sem ni...
aku perhatikan ramai kwn2 aku yg dah berubah.....
aku x kesah kalau perubahan yg x baik kepade yg baik...
aku mesti la senang aty nak terima...
tp ni perubahan yg baik kepade kurang baik....
jadi.....
bnd tu mestilah dtg efek gak kat aku.....
ape2 pon aku x boleyh nk pakse sbb tu hak masing2 kan....
jd...jika mereka berubah..maka aku pon boleh berubah.....
:)

baru2 ni aku de la test satu subjek nie....
teknologi kejuruteraan.....
then kitorang yg xde kenderaan ni mestylah pegi test jalan kaki.....
da lah ujan lebat ya amat mase tuh....
ngan petir sambar2 lagi....
kitorg ni pon tergelek-gelek jalan kaki pakai payong....
skali de kilat tu sambar satu wiper kete ni yg betol2 seblah kwn aku.....
perh....
x mcm terkejut giler kitorg time tu....
Alhamdulillah kitorg selamat pegi test.....
kalau x???
biru la pegi test tekno.....
klakar jugak biler igt balik....
sbb de bau hangit cm getah terbakar pas sambaran maut tu...
(cian wiper kete kancil tu)

skarang aku kat rumah...
saje balik...nk sambut awal ramadhan kat umah...
lagipon abg2 aku x balik....
so...aku ase nk meneman mak ayah aku kat umah....
xde la diorg sunyi sgt.....
:)

ape2 hal.....
SeLamaT menyamBut RamAdHan~


More RAMADHAN graphics

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa