Thursday, October 1

SejAraHku hAri iNi ◕‿◕

MUKADDIMAH

setelah beberape mlm aku tidak mengon9....akhirnye tetibe hari ni aku nk update blog aku....


first, aku nk bgtau, esok aku ade test math...jd kawan2 sekelian yg tersayang, diharap dpt mendoakan aku supaya dpt jwb test....sebab aku pon byk ag yg x paham..tp berani mati lepak2 depan laptop ag....

then, sob3x....
aku gadoh ag ngan Hanis...baru je jap td....sebabnyer?
urm....nk cite ke x? cite je la erk....remeh je.....
aku gi bilik dia, amek tuto aku.....hOhOhO...
dia pon ckp, "kn senang ko dtg, x payah aku mesej"
dan dengan bestnye aku pon tuduh la dia x ikhlas mesej ngan aku selame nie....
hahahaha~ adekah sebenanye aku mencari pasal?
mungkinlah~
last2 aku dok kate dia tipu aku, berlakon ngan aku selama nie, dia pon mOOdy.....
aku pon balik bilik sbb...aku da ngantok......
ari tu gadoh gak~ mcm2 r aku ngan dak kecik nie....

mlm td lepak bilik dia satu mlm..niat nk stdy tp bnd laen yg kitorg wat....
nisa pon ade.....nisa tu sebok ngan kebon dia kat fesbuk.....x abeh2.....pagi td budak sorg nie bukan gi kelas pon....da la dia balik bilik pg td tinggalkan aku kat bilik hanis..x ajk pon aku nak balik.....sadis siot~

before nie aku ade ckp aku sakit gigi kn....
erm...skunk da ok da.......ade satu malam tu aku x tahan, nisa bawakkn aku gi farmasi, cari ponstan...mmg saket gila pale aku xmcm nk hantok2 je kat dinding~
pas mkn sket kt FKE teros aku telan ubat.....da tdo baru aku rase lega.......
tao kah kamoo tntang gigi bongsu? dia akn tmbuh pade area umo kita 20-an....
ade kawan aku smpai demam sbb nk tmbuh gigi..kalao korg gi klinik pon doktor leh bg ubat thn sakit je la....tu lah yg aku alami skarang~

tetibe teringat kat kwn2 sekolah aku...SBPI Pekan...
ape kabarkah kamOo ea? bZ kah? masing2 da ade haluan sniri yg nk dikesahkan...
mungkin dah x ingat kenangan lame....tp bile tibe mase yg sesuai...kenangan tu akn timbul sniri kat benak otak korg walaupon otak korg nga bZ mase tuh....

sO, smpai sini je r bebelan cik mangkok...mao tido kejap dan harap2 boleh bangonlah utk stdy.....
(jgn lah aku malas2 lagi)
wish me luck.....
aDiOOos~



1 comment:

  1. ain!!!
    ciannya dy skit gigi,sbar eh..huhu,rindu jgk tyme skul dlu.u make me remmber certain memories which almost forgotten,,igt lg,once aku dmm adah put the wet towel on my head n slept bside my bed all night.miss all of u soooo much!!have a great life!

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa