Sunday, November 1

Jiwe yg x tenang...

Assalammualaikum~

jiwe aku x berape nak tenang sekarang......
sebab? aku sendiri x pasti.....
kadang2 rase nk marah pon ader....sebab?
yg aku sendiri pon x pasti...
aku nak datang bulan kowt?
lalala~

tapi mggu final exam..jiwe memang kacau.....
tertekan....stress....

kalau la anda bercouple...
disaat exam nie?..
anda perlu memilih salah satu? pelajaran ataupon pasangan anda?
yg mane yg akan anda pilih?
salah satu perlu dilepaskan?..
pilihlah pelajaran...sebab ia menjamin mase depan anda....pasangan anda belum tentu membahagiakan anda suatu hari nanti sungguhpun anda memberikan sejuta rase cinte pade beliau...sebab pasangan anda juga manusia...ade sifat pentingkan diri....jadi..itu yg anda perlu fahami..

sebenarnye aku ngah busan nie...so,
mengarut la sket2....cam la x bese aku merapek meraban kat blog nie...
kalau abg2 aku...bace blog nie....errmm.....
kepade abg2 ku....adik bongsumu ini masih sehat....cumer kdg2 tertekan dan mengarut x tentu pasal dlm blog nie....
semua bahan dan cerite dalam blog nie adelah tertutup dan tidak pasti kesahihannye...jadi...sile jgn percaye...ini hanyelah jamban membuang stress dalam pale otak nie...


another 2 paper to go....
Tekno and math Kejut....
apekah itu? aku pon x tau la..sbb aku belom study lagi...
jadi sile jgn tanye....
kokurikulum aku baru je abes siang td....tu satu lagi beban pale otak aku ngan badan aku kene pikul...cerite pasal tu dah abeh da....

kepale aku sakit sekarang....jiwe pon mmg x tenang seperti yg aku ckp....
tp aku menulis merapu kat blog nie..aku pon x tau aku sedar ke x....
ape2 yg aku ckp tu kire halal je la erk....
nk kate aku tegok alkohol aku ni mne sentuh benda2 haram tu....
tp pale da kenoneng nie..rOmate aku da cHiaoo balik umah....bz ngan bisnesnyer...
jadi...da2....stop...
aku da mls nk pk byk2 lagi....
ape2..pas final aku sambung agi merapu meraban aku dlm ni k....
ChaLooOOo~


4 comments:

  1. salam

    uit ex-jiran 12th
    gud luck yer for exam!
    jgn stress2..
    klo stress gak..mkn la megi aku tu
    kompom ko da x stress
    hohoh...

    ReplyDelete
  2. haha..
    "sile jgn percaye...ini hanyelah jamban membuang stress dalam pale otak nie..."
    patut le main titlenya mangkok..

    neway,nice blog template,mne carik ea?..

    ReplyDelete
  3. waaa...my exjiran....lame x jmpe?
    masih kat UM ke? bile nk melawat UTM aku?
    kui3x....

    hoo..encik aus...thankz...
    blog template? dont remember lorh...

    ReplyDelete
  4. if jiwe kacau,banyak2 kn r semayang..sure ati u tenang..kompom..hehe

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa