Friday, April 30

aku excited kat pOmpuan nih_cepat2 nengOk!_**

OmaigOd!!!
siyes.aku jumpe satu pOmpuan nie.siyes sheet.dia muke cam vanessaHadgen pastuh leh nyanyi baek punyer.siyes.siyes.siyes! excited nak mampOs ni.
klik sini weh.cepat2.aku nak kOngsi.

Alyssa Bernal & Kris Mark - Lucky Duet


dOe2.sOre dia memang terbaek la.aku memang rekOmen dia masOk idOl2 apekejadah sume tu.tp tu bese la jugak.ade tu len2 link2 dia yg nyanyi lagu len tu mahsyuk.terpana aku nengOk.nak nganga tinggal air liur je x sempat leleh.pergghh.dia seswai nyanyi lagu Omputeh.aku kalO bleyh nyanyi camtuh aku memang ase nerves nak masOk reality TV mane tah.

Org yg kOmen sume puji2.xde plak aku nmpak yg x puji.muke pOn cm vanessa hadgen la.aiyOo.pOmpuan ni x masOk mane shOw ke? ke aku yg tuli kayu tertinggal zaman agi??! mner ah tau kn.sbb aku nie bukan tgk sgt TV mnde sumer tu. xper2.aku jaz nak gtau aku suke beliau.hikhikhik_

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa