Monday, April 26

aku lupa nak update blOg la hari nie.
apekah?
berani diri aku melupakan blOg aku.
aih.
xleh dimaapkan.
yerp.
aku baru sahaje bangun dr tidO.
mimpi x indah sgt pOn.
aku terjage pOn sbb saket perOt.
kembOng.
masOk angin.
kalu tidak.
esOk lah aku ketemu blOg manje aku ni.


pale ade mcm kOya2 juge.
tapi niat hati maO tidO semule.
jd.
x byk aku nak bebel.
cumer.
aku nk stOry pasal hidup aku.

hari nie.
aku mkn bubur lambuk.
mak aku buat.
aku sempat mkn tengah hari.

ape lagi ehk?
aku x reti la nk tulis pnjg2.
kalu fOlder aku mmg tengah kOsOng di saat cuti.
mungkin kalu aku kerja.
banyak la stOry aku nk kasi tau.
kan? kan?

jadi.
dr kOrg ngabehkan mase dan sisa hidung kOrg bace blOg aku.
baek la kOrg buat keje len lebih berpekdah seperti melayari fesbuk, myspace dan friendster dan yg sewaktu ngan nyer lah.

Ok!
ada paham?
chiaOoo~

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa