Monday, April 19

Harta_**


aku dah aim teddy bear lame dah kan...
tapi x beli2...
sebab duit aku slalu habis kat tempat lain....
nie yang aku jumpe kat angsana..
harganya RM129
kot?
x hengat sgt la...
tapi mase ni aku ala2 nak pokai..ekonomi aku ngah merundum..
jadi...
pOstpOne lagiiii~
sadis..............
mungkinlah sem depan.......









erm.....
ni kuceng makcik aku...name dia Kris...

name kuceng aku Kristal kan....
sO..ini bukan kucing aku...

comel kann???
dia jantan....baik..
manja...
kuat main a.k.a bersukan..
huhuhu...
padan la sehat jer......
umor dia??
erm..tah la...
mude cikit dr Kristal aku...






haaa...ni Kristal aku...
dia betina....garang sket muke dia..
tapi hati dia baeeekkkkkkk!!!!

manje dengan Org2 dikenali sahaja...
seperti mak, ayah, dan aku...hahaha...
ngan aku tu x tepat sgt la..
sbb aku jrg ade umah...
dia kuat makan...
dan pemalas...mcm Garfield....








ini harta ayah aku...hahaha...
spOrtrim nyer yang machO....
dah 2,3 kali tukar....
ni yang latest la....yg dlu x sempat amek gambar,,,
hahaha.....
mantap2!


ok lah..ni je nak letak kat entri ptg nie....
ChiaOoo~

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa