Sunday, May 9

Percutian di KampOng_**

camner nak mula yerp??
Ok lah.kasi intrO sket.
Assalammualaikum kepada Muslim dan seLamat sejahtera kepada nOn-muslim.

aku skunk berade di kampONg.yess.kampONg halaman.
yg aku kate xder jalur Lebar tu.
eh.cmner aku leh ON9 nih? ahah.camni la.itulah gunenyer brOdband.
Prepaid brOdband.sO.nak update sal lyfe aku nih.
ni perjalanan aku ke kampONg.dari Pahang ke JB
agak2 bape lame tuh? x lame pOng. 4 jam jer.miahaha.berkeriOk perOt aku dalam kete.naseb baek befOre pegi tu aku sempat gOreng crab stick.memang berbalOi.



muke tensen Kristel mase dalam sangkar.cian dia.pening2.loye2.dia muntah ngan berak befOre sampai rOmpin.da lame x travel jauh.



ni la dier muke dak pOyO dalam kete.sebab bOsan.



my mUm n' my Dad.frOnt seat. =)





ni gambar2 kampONg halaman aku.Felda Cahya Baru.Masai.Pasir Gudang.hehehe.aman jer.
tapi agak panas la.sebab JB kan.juz ader la hujan sket2.






ni binatang peliharaan makcik aku. Kris dan 2 ekOr kure2.tOmey2.





ni kereta makcik aku.sylPhy.cmner tah eja dia.Nissan la.hehe.baru ni baO kedai.Oo Yeah.
siap sarapan kat kOng2 tepi laut naek keta ni seyh.





ahakz.ni walpaper yg aku tampal kat bilek aku.xde kena mengena ngan kampONg.kikiki.chumell2.aku suker.


sO.esOk ayah aku nak pegi hOspital sultanah aminah.utk check.
lusa Or tulat maybe balik Pahang.x sabar.rindu katil aku.
besh jugak dOk kampONg.jumpe abg2 aku, ank2 sdare aku, spupu2.ahakz.
sO.nanti akan update lagi.chiaOo.






3 comments:

  1. huhu, terindu kat kampong la plak.. isk2

    ReplyDelete
  2. kris si kucen itu giler comel!
    cam nak ggit jer ..

    kampong lu cantix :)

    weeeeeee

    >>___<< wooohaaa!

    ReplyDelete
  3. hik2.sile la beli tiket balik kampong esok eh.. =)

    kiki..chumell kan..kuat maen2..kuat makan..
    hohoho.thankz...bese la..kampong...

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa