Saturday, May 1

shOrt paSaL blOg_**




kadang bile aku asek ngadap laptOp nie busan juge. dah berpinar mate aku nih.
ade mcm kuciki rukia? pe bnde tu? aku pOn ckp je.
banyak jugak aku ushar blOg hari nie.slalunye aku x kesah pOn blOg Org.ape Org nak kondem, nak talk ape2 ag ah.tapi hari ni tergerak la plak.sO.nampak la blOg nie ade mcm2 pesen rupenye.da mcm2 pesen mesty la mcm2 ragam ye tak? aku tatau nak ckp ape.tapi aku dapati blOg ni banyak baik dan buruknye.same je la mcm laman sOsial fesbuk, frenster, tagged, myspace tu sume.jap2.twitter tu mnde ape hek? aku tatau.tp aku penah denga.

kat blOg nie.aih.aku pOn tapaham.gOsip, kutOk, chenta, mcm kategOri lg ader.aku sniri pOn isi bnde yg same jugak.aku lagi tapaham kalau aku isi bnde2 nie sumer utk aper? bg aku la.aku menulis utk kepuasan.bile aku dah menulis aku rase lega.kdg2 utk hilang bOsan jugak.tp kdg2 mungkin la x sengaje aku ade mengguris menggaris hati Org laen.? sOrie lah ye.kite pOn kdg2 x sedar ape kite buat.adOy2.parah dah kalau jd mcm2 kes.

pasal blOg jugak la bOleh jd mcm2 kes ni sebab.kwn2 aku pernah berperang sbb blOg jugak.
sampai nanges2 berdendam sumer.nampak kan bahaye blOg nie? aku pOn kena la hati2.sajer nak ingatkan diri sniri dan u ol jugak.
aku sniri penah berperang sebab fesbuk.tableyh na ckp ape la.kalo da itu mslhnye.bnde2 nie sumer Ok je kalau pihak yg menggunakannye x timbulkan masalah.kan..kan..kan..?
jadi di sini.aku rase nie je aku nk talking2.sbb aku xde pOint nak bahan saper2.
miahahaha.selamat la u ol.tata titi tutu.

ChiaOo.

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa