Monday, January 3

Aku dan Homesick pulak.._**

Oooowwwhhhh!!!
Siyez shit aku bOsan sangat...
Tahap bOsan aku sampai aku gOsOk tudung, baju kurung, selendang kejadah suma dekat habis separoh almari....
[ini x pernah berlaku sejak 4 tahun lalu]

Aku siap lepak ngan Hanis, Vg n fafaw sampai berjam2 dengan kering2 tekak, 4,5 kali gi jamban, sedu sedan bagai suma tuh..
Mmg tahap bosan aku dah krOnik..
Aih..bosan..takkanlahkan aku nak study...
hOoohohoho...takkanlah.....

nnt ade taklimat pasal lab..
dan ade prOses tukar kadmatrik baru utk bebudak UTM..
anda taw ke? Untuk staff aku x pasti la plak...bukan ade staff UTM bace blOg aku pOn..

pastu aku bOsan..
dan aku membOsankan sebab taktau nk letak ape kat entri aku..
da la...
blah le kOrang..aku pon nk blah..uhuhuhuhu... aku sadis..
sem baru kne study gigih2...
tamO studyyy! Kulit kepala aku akan rOsak semula, plus keguguran rambut akan meningkat.
Otak aku akan kering sebab x ckop oksigen, jiwa pon kacau sbb banyak esaiment..
Dengan wifi yg x berapa gagah ni...aku rase amat meronta homesick aku..
Aku nak balik rumaaaahhhh!!!!!!

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa