Tuesday, May 17

Aku, praktikal dan YTL Pasir Gudang...

Aku dah prtaktikal
kat YTL Power Station Pasir Gudang
naik motor pagi2 buta..memang dugaan la...
lOri plak laju2...ptg balik keje jalan jammed plak..
fuhhh....kat tempat keje...banyak benda aku kne blajar....
naseb baek sume org baik2...aku je cuak2...rase cm nak gila pon ade...
ye la..rase rendah diri..english aku x bagus...
otak pon bukan power...aku rase mcm...x cukup bagus nak praktikal...
sume benda cm asing sangat....

pagi2 masa on da way nak pegi keje..moto aku 'meletop'...
rosak la plak kan..teros x leh stat dah....
perghh..time hari 1st nak Li la dia nak rosak...
why!!!!!!!????

sampai tempat kerja pulak...
supervisor aku on leave..
so aku x buat ape2 sgt la..
cuma org2 kat situ ade la explain...
aku takut2 nak tanya sbb kalau tanya kena la speaking..
tapi kalau dlm bahasa melayu kompem la aku akan tanya macam2..

pastu balik tu aku pon mintak tolong Iqbal amikkan...
dia skali ngan ijat and nana...
so lega la ade kenderaan nak balik...
tapi kalau tak pon ade akak tu offer nak hantarkan aku balik...
sume org kat situ baik2..aku je yg cuak2...takut...
rase serabut....
hahaha....



5 comments:

  1. Orait la tuh...pengalaman org kate. Hehehe... aku dgn 6 org bakal pegawai tentera. Aku sorang je orang awam...

    ReplyDelete
  2. praktikal kat YTL bpe ek dorg kasi elaun? sje nk tahu..hihihi

    ReplyDelete
  3. ada elaun x kat situ?-ifa.

    ReplyDelete
  4. yup ifa. ade. elaun dapat rm600 sebulan.

    ReplyDelete
  5. Tak silap saya YTL Pasir Gudang dah tak beroperasi lagi. Tak pasti pulak.

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa