Friday, August 26

Mak..Ain nak beli baju bOle x?

..................OmaiGod!!!!! .........................

ade satu page baju-baju preloved ni buat promosi. RM50 untuk 5 helai!
semua baju dia nice-nice. cantik. aku pernah beli. aku dah order dah. tapi bile aku cakap dengan mak aku. "asek beli baju je, mane tak habis duit tu, cube ko beli robok ke." tetibe aku terpaksa la cancel order. sebab aku pun memang ade niat nak beli almari untuk komik-komik aku yang dah bersepai tu. tak terurus. "cicak yang kuang ajo ni pon slalu berak kat bilik aku!"
robok tu dah dalam RM100++. duit dalam tangan pun RM100++. nampaknye, terpaksa la batalkan niat. sadis kan? tapi kisah aku ni tak la sesadis kisah2 orang miskin kat luar yang lebih memerlukan simpati. huhuhu.

kalau korang ada bajet lebih. sila la jenguk-jenguk page beliau. aku pernah beli satu baju kat beliau yang nice sangat. berbaloi-baloi.




nak beli baju. aku memang menantikan page dia ni buat prOmOsi macam ni taw. =(

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa