Tuesday, November 5

Mizi's Wedding We Go ~ Tg Malim.


From right , Syaza, Alia, Yana & Me!


 From right , Syaza, Azfar,  Alia, Yana & Me!


 Muke bajet flawless!


 Me with Shakira!


Ini kawan yang sengal. Hahaha. Kalau bercakap, better jangan tutup telinga. 


Ini konvoi bersama. Yg lagi tiga ayam ada di kereta Shakiramon!




GAMBAR PENGANTIN MANA??


Kalau ikot aku memang nak upload gambar kitorang je. Nama wedding Mizi tapi yang bergamba kitorg. HAHAHAHA. Itu Normal. 



Namanya Mizi. Tarmizi Azmi. Budak kelas aku. Ni wedding beliau bersama isteri tercinta ~ Umi. Umi baik sangat. Suka la kawan ngan isteri Mizi. ^_^ 


Kenapa aku amek gambar grad beliau? Ntah. Saje nak letak. hahaha. 


Tadaaa!!! Ini pengantin sebenar!! Bukan yang sengal-sengal tadi Oke. ^_^ Tahniah Mizi & Umi. Korang sangat comel ~


Oh. Ini kami di One Utama. Lepas wedding, pecut balik KL tgk wayang citer Insidious 2! Woi seram gile babeng wa cakap serius tak tipu ~ Korang kena g tgk. Aku suggest sgt. 



Cm bese muke sendiri kena Up, Eh blog aku suke aku lah! Ko meggelabah apesal. Lalala ~ 


Ini tempat kat area Tg Malim yang kami pergi ~


Gerak pulang!


Highway yang awesome bila ade 5 eksiden. Lima ok! Kira siap.


Meninggalkan kan tempat kejadian!


Tu nampak kereta Shakiramon yg gojes. Weeee ~ Wvg. Dlu kete ni jugak yg bawak aku jenjalan UTM!

Ade banyak lagi gambar lain. Tapi, gambar kitorg la! Hahaha. 
Gamba pengantin nye sikit jer la.

AmigOs!

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa