Monday, December 23

The - End of Presentation. Lets Relax until Next Semester.. !

PRESENTATION DAH HABIS!! 


Seksi yaw gambar ni. Sile jangan buat aksi aneh semasa menonton. 

Malangnya ini bukanlah Viva kejadah ke ape kan. Ini hanyalah presentation utk subjek Research Methodology - UEP 0100. Meh sambil jenjalan blog sambil layan lagu Senorita - Justin Timberlake. 
Eih hensem betul la Justin ni. Baru aku perasan. Padan lah dulu Britney menonggeng kan. Ke aku salah gossip. Ok abaikan saje. 

Ape yang aku nak cite ni pasal presentation dah habis. Pegh aman. Report utk KeTTHA dah siap. Report utk UHW - Sains dan Islam dah siap. Aku boleh meronggeng dah. Hahaha. Malangnye ade masalah kewangan yang melampau. Huaaa! So sad oke. 

Tadi Lecturer just comment pasal Methodology aku yang tak ada flowchart. Aku dah buat flow tapi maybe tak clear & dia tak tersusun. Then dia comment tentang objektif aku yang mcm style PSM. Tak specific. Kena bandingkan research orang lain then ade improvement pada research kita. Literature Review pun aku tak letak. Hahahaha. 

Sebenarnye aku ada semua tu. Tapi aku tak letak dalam slide sebab malas nak explain. Title projek aku lain but research yang aku tengah buat ni lain sikit. Berkait la cuma susah nak diterangkan. Weeee ~ Tak kesah la janji dah habes present. 

I dah bagi kad kawen Dira pada ex-PA kitorg, (beliau MC sampai 5th Jan), Dr Yusri. Just Untuk Miza & Che serta SV Dira & Keon akan dihantar sebentar lagi. Ptg ni balik Pasir Gudang. Esok ade kenduri doa selamat kt Kampung. ^____________^ Lega rasanya. Beban kerja dah kurang. 

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa